استفاده از روغن زیتون برای ماساژ پدیده تازهای نیست.و ازحدود ۵۰۰۰ سال پیش در طب هندی و یونانی از روغن زیتون برای ماساژ دادن استفاده می شده است. ماساژ دادن با روغن زیتون گرم ، بسیار آرام بخش بوده و باعث شادابی ذهن و جسم می شود.

ماساژ با روغن زیتون نه تنها آرامش بخش می باشد.، بلکه خاصیت درمانی هم دارد. روغن زیتون موجب نرم و روان شدن حرکات ماساژ می شود. و به تغذیه پوست نیز کمک می کند. روغن زیتون سموم و استرس جمع شده در بدن را دفع می کند.

چند مزیت ماساژ با روغن زیتون – موجب سفت شدن و قوی شدن فیزیولوژی بدن می شود – انعطاف پذیری مفاصل را بیشتر می کند. – خستگی و دردهای درون بدن را تسکین می دهد. – به اعصاب آرامش می بخشد. – گردش خون را افزایش می دهد – رنگ چهره و شفافیت پوست را بیشترمی کند. – موجب بالا رفتن هوشیاری ذهنی می شود. – خواب را بهتر و عمیق تر می کند. – با افزایش خونرسانی به سلول ها ،موجب افزایش طول عمرمی شود. – برای تمیز کردن پوست های حساس مناسب بوده و می توان آن را جایگزین صابون های ضد عفونی کننده کرد.موجب جوان سازی پوست شده و سلول های مرده پوست را ترمیم می کند.

ماساژ و مالیدن روغن زیتون برای افرادی که تحت فیزیوتراپی قرار می گیرند بسیار مفید است و تا حدود زیادی باعث کم شدن دردها می شود. شما می توانید خودتان و یا دیگران را با استفاده از روغن زیتون ماساژ دهید اما بهتر است همیشه برای ماساژ به متخصص ماساژ مراجعه کنید.

قیمت: ۱۸۰۰۰ تومان
ارسال به تمام نقاط کشور
هزینه کرایه ۸۰۰۰تومان خرید بالای ۱۵۰۰۰۰ تومان کرایه رایگان

برای سفارش:
دایرکت
واتساپ: ۰۹۱۵۰۱۱۴۰۰۸

#روغن #روغن_ماساژ #مکس_لیدی #زیتون #ارایش #شفاف #اعصاب #ارمش_بخش #آرایشی_متین