ویتامین ای با استحکام‌بخشی به دیواره مویرگی و افزایش رطوبت و خاصیت کشسانی پوست، مانند یک ماده خوراکی ضدپیری عمل می‌کند و تأثیرات مثبتی بر پوست می‌گذارد. طبق مطالعات انجام شده ویتامین ای برای پوست مفید است و علاوه بر کاهش التهابات درونی بدن، باعث حفظ سلامت و جلوگیری از پیری زودرس می‌شود.
همچنین زمانی که پوست در معرض دود سیگار و اشعه ماورای بنفش خورشید قرار می‌گیرد، ویتامین E  به کمک آن ‌می‌آید و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند.
مصرف ویتامین E و ویتامین C از التهاب پوستی بعد از قرار گرفتن زیر اشعه ماورای بنفش جلوگیری می‌کند و در کاهش علائمی مانند جوش و اگزما نیز مفید است.
علاوه بر این ویتامین ویتامین E به روند درمانی پوست هم کمک می‌کند و با جذب از طریق لایه اپیدرم پوست موجب درمان آفتاب سوختگی می‌گردد. آفتاب سوختگی می‌تواند در کنار عوامل دیگر منجر به سرطان پوست شود.
از آنجا که ویتامین E بازسازی و احیای سلولی را افزایش می‌دهد، برای درمان زخم، جوش و چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل همین خاصیت ضد پیری ویتامین E است که از آن در  اکثر کرم‌های دور چشم و کرم‌های ضد پیری از آن استفاده می‌شود.
قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان یک بسته ۶۰ عددی

برای سفارش:
تلگرام:mateen_cosmetic@
واتساپ: ۰۹۱۵۰۱۱۴۰۰۸